Sa fii tu insuti…

… e un cliseu exagerat. Toata lumea te sfatuieste. Si eu fac la fel. Dar, ca de obicei, practica e mult mai dificila decat teoria.

Cum sa fii tu insuti cand tu insuti este o bizara faptura complet expusa si vulnerabila? Un melc fara cochilie?

Practic inseamna sa renunti la scut, la arme, la rimel, la ruj si sa fii… tu. Ei, bine… Cine esti tu, permite-mi sa te intreb? Cu cearcane, celulita si un pic de burtica, cine esti tu de fapt?

O fiinta cat se poate de imperfecta. Si esti ciudat. Si nu arati ca nimeni altul pe care l-am mai vazut pana acum. Si de ce ai vrea sa fii tu? Cui i-ar placea un astfel de tu? De ce iti scoti inima pe tava si o lasi sa pulseze acolo fara noima in vazul intregii lumi?

Ooof… si e atat de greu… Atat de greu, sa te arunci inainte stiind ca ai putea fi lovit acolo unde ranile nu se vindeca niciodata… Sa stii ca ti-ai tot spus sa nu faci asta si cu toate astea copilul neinfricat din tine a facut-o fara sa clipeasca…

Sa-mi explice si mie cineva care e rostul… Sa fii tu e greu. Omul fara masca e un om trist si speriat.

Cum sa fac sa ies din mijlocul furtunii si sa nu raman fara aer? Cum sa fac sa ies din furtuna insa sa nu ii pierd niciodata sensul? Sa ii pastrez nucleul in mine si doar eu sa stiu ca e acolo… Fara teama, fara panica… O frantura de feerie intr-o carte de povesti, sub ale carei coperti ma ascund eu si mi-e bine. Si tu… esti cu mine.

Posted on November 11, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Am doua trei masti pe care le folosesc de mult timp. Prietenii mei le stiu natura. Si mastile astea au devenit parte din mine. Fara ele nu as fi..eu.

Leave a Reply

