O saptamana in zeci de cuvinte

… Dumnezeu stie cate…

Saptamana aceasta am aflat ca un fost coleg de generala, devenit politist, a intrat in coma dupa ce a fost batut de un nu-stiu-cine din nu-stiu-ce clan. Mi-a fost coleg de generala,  nu cred ca am interactionat vreodata (era la o clasa paralela), cu toate astea, vestea mi s-a parut incredibil de trista… Si m-am gandit apoi la familia lui prin ce o fi trecand sau prin ce ar fi trecut a mea daca mi s-ar fi intamplat mie ceva…

A fost o saptamana proasta. O saptamana in care am dormit maxim 5 ore pe noapte si alea extrem de agitate. O saptamana in care am avut diverse de recuperat si mai am inca, o saptamana in care mi-am dat seama ca ma port frumos cu oameni care nu merita. Si o saptamana in care mi-am dat seama ca nu mai suport prostia si nesimtirea. Mai mult ca niciodata.

O saptamana in care mi s-au naruit reperele, unul cate unul si nu stiu de unde sa incep pentru a le construi la loc. Poate ar trebui sa ma regasesc undeva, dar nu stiu exact unde.

O saptamana in care m-am gandit ca din nou trebuie sa ma mut si sa imi impachetez repejor viata in pungi, ghiozdane, bagaje. Tocmai cand incepeam sa ma simt ca acasa, ce-o mai fi insemnand si acest termen schizofrenic… Mi-as dori sa nu fi strans atatea lucruri, totul sa incapa intr-un rucsac si pur si simplu sa plec undeva foarte departe, fara sa ma mai uit in urma. Ceea ce se va si intampla intr-o zi. Pana atunci insa…

Posted on September 12, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

