Toamna, toamna, cat de mult nu te-am asteptat…

… si tu tot vii… si ma prinzi mereu ca in prima zi de scoala, cand am ramas prima data singura printre “straini” si am fost puternica. Mi-am asumat un zambet pe care de atunci il port mereu cand ma simt la ananghie, cand ma simt privita sau incoltita…

Si tu toamna vii de fiecare data la fel. Te adulmec din primile zile. In aer miroase a nostalgie. Vantul imi ciufuleste parul si il impregneaza cu parfumul sau uscat si trecator. Soarele cu dinti imi lasa nuante nestiute in suvitele aramii… Si, toamna, tu vii de fiecare data…

E primul an dupa multi in care toamna nu mai e un inceput de scoala. Nu mi-a placut scoala si nu mi-ai placut nici tu pentru ca te asociam cu ea. Nu mi-a placut sistemul restrictiv, teama de profesori care nu aveau ce cauta in preajma unor fiinte in formare, nu mi-au placut asteptarile, nu mi-au placut criteriile de evaluare… Dar acum, toamna, suntem doar noi doua, dupa atata vreme…

Si nu mai mi-e teama de sentimentele pe care mi le dai. Ma faci sa simt. Simt ca nu am mai simtit de mult. Ma simt descoperita in fata ta, numai tu ma vezi asa cum sunt… Si cum sunt eu de fapt?

Ai venit, toamna. Cat de mult te-am asteptat…

… si pentru aceasta stare, o piesa:

Posted on September 1, 2010, in Romana and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. the world of andria

    Foarte frumos scris. Si eu asociam venirea toamnei cu inceperea scolii si desi muream de nerabdare sa-mi revad colegii si sa incep sa scriu pe caietele noi noute, dupa o sapamana doua toata vraja se rupea. Acum am ramas doar cu amintirile copilariei.

  2. Multumesc frumos pentru apreciere:D inteleg ce spui! te mai astept in vizita! ๐Ÿ™‚

    • the world of andria

      Voi reveni cu cea mai mare placere de fiecare data cand voi avea putin timp liber. te-am adaugat in blogroll-ul meu. sper ca nu te deranjeaza. Iti doresc un week-end placut.

  3. Foarte frumos!:) Eu n-am asociat toamna cu scoala, de care tot nu scap…si imi place mult toamna (mai ales vremea de acum: racoroasa, trista, instabila). Enjoy the sun from your heart!

Leave a Reply

